2010. december 22., szerda By: GNM-Info

Kedves Olvasó!

Az elmúlt időszak eseményei kapcsán olyan barátaimtól kaptam megkeresést, akik már elég rég óta ismernek ahhoz, hogy abszurdnak találják, hogy egy „aljas, pénzközpontú GNM hatalom-átvételi” kísérletnek legyek a részese.

Megkérdezték tőlem, hogy mi történt? Hiszen Robertot mondhatni a kezdetek óra ismerem, mindig is a számomra kedves és értékes emberek között tartottam számon, és a magam módján támogattam (pl a jelenleg is működő ujmedicina.hu weboldalt is én csináltam).

Mint az ujmedicina.hu fórum adminisztrátora, Én voltam az a személy, aki körlevelet küldtem minden tagnak. Olyan emberként, aki webekkel foglalkozik, tisztában voltam azzal, hogy ez nem csak etikátlanság, de komoly bajba is kerülhetek!

Miért döntöttem mégis úgy, hogy még is kockáztatok? Ha hiszed, ha nem, semmilyen hatalomvágy nem hajtott. És az anyagi haszonszerzés sem dominált, hiszen Roberto tisztességesen megfizetett a munkáimért. De akkor mégis miért? Kicsit furcsán hangozhat, de csak is ÉRTED! Mert mindazért, ami bennem összeállt felelősséget éreztem.

De vegyük csak sorban, hogy mi minden történt, ami miatt úgy ítéltem meg, hogy mindezt meg kell tennem.
Robertot a kezdetek óta ismerem, szeretem, és hálás vagyok neki mindazért, ami bennünket összeköt. Hálás vagyok neki, hogy megismerkedhettem ezzel a fantasztikus tudománnyal, hálás vagyok hogy elindulhattam az effajta megismerés és gyógyulás útján. Sorolhatnám még, hogy mi mindenért vagyok hálás neki, de ettől csak még furcsább lenne, hogy az Ő szavaival élve miért „fordultam ellene”.

Tehát ami engem illet, nekem szent meggyőződésem volt, hogy Roberto teljes mértékben Hamer doktor felfedezését, tudományát adja át, Hamer doktor nyelvezetén, a Hamer doktor által felállított logika és összefüggésrendszer alapján. Úgy hittem, hogy Roberto mélységeiben tárja fel a Germán medicinát, a Hameri rendszer sajátosságaival.

 Sajnos tévedtem! Ez nem azt jelenti, hogy Roberto információi nem használhatóak, és azt sem, hogy be lettem csapva, csupán számomra nem volt ez elég egyértelműen közölve.

A legújabb egyeztetésekkor Roberto elmondta, hogy „a szervatlaszban nincsenek olyan szövegi egyezőségek, mint ami a Hameri GNM-ben van, nehogy a lopás vádja érhesse”. Illetve logikájában sem lehet össze hasonlítani a kettőt, és bizonyos összefüggéseket már a saját megfigyeléséből egyszerűsített a szerinte jobb érthetőség miatt.

Ez az én olvasatomban azt jelenti, hogy Roberto készítette egy nagyszerű értelmezést a saját logikája és szövegi sajátosságaival, ami bár megpróbálja vissza adni Hamer doktor felfedezését, de pont a doktor logikai összefüggései és szövegzete nélkül… De ezt mindenki maga eldöntheti.

Amikor Roberto és a Kelemen házaspár (akiknek Roberto az egész lehetőséget köszönhette, hogy dr. Hamerrel rendezhesse a félreértéseket, de sok mást is) meglátogatták doktor Hamert, akkor elmondta, hogy mi mindennel ért egyet, mi mindennel nem. Elmondta, hogy mi mindenhez adja a támogatását, és mi az, amit kimondottan nem szeretne, és azt is hogy miért (erről Juliék biztosan bővebb információkat adnak).

Ez volt az a pont amikor Roberto eldönthette, hogy elkötelezetten Hamer doktor tudományát szeretné e képviselni és közvetíteni, úgy, ahogy azt a doktor megalkotta, mi több, Hamer doktor támogatásával, vagy azt választja, hogy csak azért is szervatlaszhoz kapcsolódó elképzelései szerint csinálja tovább a dolgait, a maga logikájával és szóhasználatával.

A választását ismerjük, mivel ezért voltunk kénytelenek elgondolkozni azon, hogy mit is tegyünk, hogy lehetőleg Robertot se bántsuk meg, de közben teljesüljön az is, amit szeretnénk, hogy végre megismerkedhessünk azzal a Germán orvostudománnyal, ami szövegeztében és logikájában is teljesen megegyezik azzal, amit Hamer doktor lefektetett.

Ami tovább nehezítette a dolgot, hogy a tudományos táblázat fordítása kapcsán előjöttek olyan dolgok, szakmailag másként vannak a szervatlaszban, mint a Hameri anyagokban (bővebben Juliéktól), így komoly felelősséget éreztünk, hogy tegyünk valamit abba az irányba, hogy ez így ne maradhasson, mert nyilvánvalóan nem játék az emberélet.

Tudomásom szerint még mindig nem lettek javítva ezek a dolgok, mi több, Robertonak kész válaszai vannak, hogy Hamer doktor miért téved. Itt egy pillanatra elbizonytalanodtam. Az biztos, hogy az elmúlt évek alatt Roberto rengeteg ismeretre szert tett, de merésznek tartom azt az elképzelését, hogy mindez megegyezik, ha nem több, mint a teljes orvostudomány A-tól Z-ig, illetve a teljes Hameri tudomány. Mert ellenkező esetben nyilván másként állna hozzá a dolgokhoz (és a levelezéseinkben is úgy fogalmazott volna) ...

Ennek mentén az a döntés született, hogy Juliék lefordítják a tudományos táblázatot, és minél több szakmai anyagot, amit a gnm-info.hu oldalon közzé is tesznek. A táblázat fordítása közben Csákvári Eszter (aki szintén eléggé elismert a témában) tanulmányozta a Hameri összefüggéseket, és úgy nyilatkozott, hogy „olyan dolgok kerültek a helyére, amiket eddig nem értett, nem tudott hova tenni”, és hogy „oly érzése van, mintha eddig semmit sem tudott volna a témáról” (bővebben Esztertől). Ez egy újabb megerősítést adott, hogy szükség van a Hameri anyagokra, és hogy szükség van arra is, hogy mindazok megismerkedhessenek vele, akik a téma iránt érdeklődnek, akik ezt választják a gyógyulásuk útjának. Itt azonban felmerült a kérdés, hogy hogyan?!

Nyilván a legideálisabb az lett volna, hogy Roberto kiértesít mindenkit, de ő elhatárolódott tőlünk, mondván ő nem támogatja zsidózást. Mi sem támogatjuk!

Itt egy részről ajánlom mindenki figyelmébe az állásfoglalásunk ide vonatkozó részét:
http://gnm-info.hu/component/content/article/1258.html

Más részről pedig: Én a magam részéről elhatárolódok minden nemű megkülönböztetéstől! Nekem is van olyan kedves barátom, aki amellett, hogy igen jártas a GNM-ben, és amúgy neki is újdonság volt ez az egész, közben zsidó. És az egyik legjóindulatúbb ember a világon. Egyébként már pedzegettem Hamer doki irányába, hogy akikkel neki igazában gondja van, az elsősorban nem egy fajilag megkülönböztetett népcsoport, hanem egy nagyon nagy befolyással rendelkező hatalmi és pénzérdeki csoport...

Tehát részünkről tartózkodunk minden ilyentől, ugyanakkor ha könyvek és egyéb anyagok kerülnek fordításra, akkor nyilván nem áll jogunkban cenzúrázni, de bízom benne, hogy annak a zsidó olvasónak, aki az szakmai információkra kíváncsi, van annyi intelligenciája, hogy ettől el tudjon vonatkoztatni. :) És persze mindenki más is, akiket ez nem érdekel, nem értenek vele egyet, stb.

Ha választani kellene, hogy inkább maradjanak a jelenlegi információk - ami kizárólag Roberto ismereteire, szűrőire, megítéléseire, logikájára épül, megkockáztatva, hogy helyenként téved (mert azért ő is emberből van, és azért csak egy orvostudományról beszélünk)-, csak mert zsidózás nélkül vannak, vagy azért ismerkedjünk meg az eredeti Hameri tudománnyal, ami helyenként tartalmazza a saját nézeteit, akkor Te mire szavaznál? Én az utóbbira szavaztam, és eltudom nézni a doktornak a gyengéit, amikkel nem értek egyet, de amin Ő keresztül ment, valahol megérem. De a tudományának értéke ettől még számomra nem lesz kevesebb, és szerény véleményem szerint, akit színtisztán a tudomány érdekel, annak sem lesz.

Remélem sikerült tömören összeszednem minden lényeges gondolatot, ami miatt felelősséget éreztem, hogy olyan mélységekig folyjak bele ebbe az ügybe, ahogy tettem, hogy szóljak mindazoknak, akiket szintén érdekel a Hameri tudomány, illetve akik hozzám hasonlóan szintén tévedésben vannak azzal kapcsolatban, hogy Roberto valóban elismerésre méltó munkája mennyire adja vissza, amit Hamer doktor lefektetett. És ezt csak úgy tudhatjuk meg, ha megismerkedünk a doktor eredeti anyagaival. És bár etikátlan és vitatható amit tettem, a szándékom tiszta volt, hogy minden érintettel közöljem az új információkat, ami akár életeket is menthet az én nézőpontomból.

Végezetül csak annyit kérnék, hogy senki ne higgyen el nekem semmit!

Először arra kérlek, hogy vizsgáld meg magad a Hameri anyagokat (A Kelemen házaspár jóvoltából már van rá lehetőség), vesd össze azzal, amit eddig tudhattál, és tégy saját belátásod szerint!

Arra is kérlek, hogy figyeld meg Robertot és az Ő reakcióit!

Azt mi is tudjuk, hogy ez a dolog Őt kényesen érinti, és bár mindannyiunk nevében mondhatom, hogy jó barátai vagyunk Robnak, mégis kötelességünknek éreztük, hogy tájékoztassunk minden érintettet. Bíztunk abban, hogy megérti mit szeretnénk, és nem kizárólag támadásnak, ármánykodásnak tudja be a történteket, amiknek a bosszúját 3-5 éven belül tapasztalni fogjuk (elmondása szerint).

Ez nem egy tudatos, felébredt és szívközpontú visszajelzés, hanem egy reakció, ami tele van gyűlölettel, haraggal és rosszindulattal…

Kérlek, kísérjétek figyelemmel, hogy sikerül e kimásznia a maga mélységeiből Robertonak, mert ez az egyetlen módja annak, hogy segítsünk neki, nem csak azért amit letett az asztalra, de egy értékes emberről van szó!

Itt ajánlom figyelmetekbe egy olyan ember videóját, akit örökké a szívemben hordozok (Vári József, nyugodjék békében), és nem mellékesen a mo.-i GNM életében szintén sokat tett: 


Köszönöm, hogy megtiszteltél a figyelmeddel!

Maradok szeretettel és az univerzum szolgálatában!

Tóth Balázs