2010. december 22., szerda By: GNM-Info

Kedves Olvasó!

Néhány hete- hónapja „robbant egy bomba” a GNM (avagy Új Medicina) körein belül. Sokan nem értik mi történt, és hogy miért. Eddig nem reagáltam a történtekre, mert nem akartam belefolyni a „viszálykodásba”. Most sem ez motivált engem, hanem az, hogy némiképp tiszta vizet öntsek a pohárba. Sajnos sokan féligazságokból ítélnek, némelyek pedig nem is értik, hogy miért kaptak innen-onnan kéretlen leveleket. Többeknek gőzük sincs az egész történetről, csak érzik a „Rezgést az Erőben”, vagy csak rossz érzéseik támadtak az Új Medicinával kapcsolatban. Kérem szépen, tegyük helyére a dolgokat!

Én, csak egy GNM oktató, avagy tréner vagyok. Minden tudásommal, hitemmel, meggyőződésemmel és szeretetemmel állok nap, nap után az emberek elé előadások, vagy tanfolyamok alkalmával. Teszem ezt azért, hogy mindenkihez eljusson az életmentő információ. Több ezren ismernek, vagy hallottak rólam valamilyen formában. Attól vagyok az, aki, hogy hiteles vagyok! Hogy nem teszek és mondok olyat, ami hitem, vagy meggyőződésem ellen való.

Most pedig térjünk a lényegre!!! Annak idején a lelkemnek engedelmeskedve léptem az Új Medicina útjára, hiszen kislányom Katica meggyógyult, és úgy éreztem, hogy mindenkinek meg kell ismernie ezt a csodálatos felfedezést, amit Hamer doktor tett ”csupán”  29 éve. Ő egy hihetetlen ajándékkal lepte meg az emberiséget! Azzal, hogy egészségben élhetjük le az életünket, ha úgy döntünk, hogy felvállaljuk a döntéseinket, és felelősséget vállalunk magunkért. Igen, ez néha nehéz feladat, de mindenképpen megéri, hiszen az egészségünk a tét!

Hamer doktor tanait követve elindultam. Roberto volt az, akinek ezt az egészet köszönhetem. Mindenben segített, támogatott, bátorított. Tőle tanultam mindent, amit a GNM-ről eddig tudni lehetett. Mindezért, örök hálával tartozom Neki. Ám az élet nem állt meg, és én tanulni akartam még, még, még! Ekkor jöttek be a képbe Kelemen Juliék, akik utat törtek Hamer doktorhoz!!! Hihetetlen izgalom lett rajtam úrrá. Hiszen kiderült, hogy Hamer doktor minden könyvének, kiadványának fordítására és kiadására az áldását adja. Vagyis bármelyik szakmai anyagát lefordíthatjuk, és nyugodtan használhatjuk itt Magyarországon a megszerzett tudását, taníthatunk a Tudományos Táblázatából, csak meg kell jelölni a forrást!! Óriási dopping volt ez számomra, hiszen a tudásvágyam végre kielégülhet. Elkezdett beáramolni kicsinyke országunkba az információ áradat. Rengeteg esettörténet, könyvek, és a GNM alapja és magja. Mindennek a lényege a Tudományos Táblázat. Faltam, és a mai napig is falom a betűket. Lassan összeáll az egész nagy kép. Hiszen a GNM mélységeit eddig nem is láthattuk. Lassan-lassan kinyílik a szemem, és rá kellett jönnöm, hogy igen csekélyke volt az én tudásom. De mivel én oktatom az Új Medicinát, ezért a legmélyebb megértésre van szükségem.. Természetesen, akinek csak a saját egészsége érdekében van szüksége a GNM-re, nekik elég sokkal kevesebb tudományos bla-bla is. Nekik eztán is az alapokat fogom átadni az új ismeretek tükrében. Akinek pedig mélyebb megértésre van szüksége, neki többet tudok eztán nyújtani! Hát nem csodálatos?!

Én is egy ember vagyok hibákkal, de a lelkem és a szándékom tiszta. Eddig is mindenkit egyformán segítettem. Soha nem tettem különbséget ember, és ember között. A továbbiakban is így fogok élni, és segíteni. Én hiszem, sőt tudom, hogy MINDEN EGY! Akkor miért is szelektálnék?! A cél az, hogy minden családban legalább egy ember ismerje a teste működését, és ne essen kétségbe egy-egy tünet jelentkezésekor. Ha minden anyuka megismerné a GNM-et, akkor lényegesen kevesebb beteg gyermek lenne, és sokkal több házasság maradhatna boldog! A végső cél pedig az, hogy megelőzni tudjuk a betegségeket, ne pedig korrigálni.

Ha pedig mégis orvoshoz kell fordulnunk, akkor az olyan orvos legyen, aki ugyan úgy ismeri a testünk működését, mint mi. Így együtt dolgozhatunk egy közös célért – az egészség helyreállításáért! Én úgy gondolom, hogy az orvosoknak is ismernie kell a GNM-et, mert az emberek nagy része ma is orvoshoz megy, ha beteg. Ez így van rendjén, mivel az orvos az élet megmentésére esküdött fel. Az Ő segítségükkel van esélyünk arra, hogy MINDENKI egészséges lehessen. Még az is, aki kicsinek érzi magát ehhez a feladathoz. Mert valljuk be, nagy feladat a saját kezünkbe venni az életünk irányítását. De ha van segítség, akkor egy picit könnyebb. Ha pedig éppen krízisben van a testünk, akkor megint csak az orvosok tudnak segíteni abban, hogy ismét lábra álljunk!

Egy szónak is száz a vége, én csak a dolgomat szeretném végezni továbbra is. Szemeket felnyitni, agyakat átkattintani, ahogy eddig.

Tisztelettel: Csákvári Eszter